Info

I. díla

Je možné si dílo osobně prohlédnout?

Ano. Abyste si byli jistí, že se vám dílo do vašeho interiéru hodí, můžeme vám domluvit schůzku s konkrétním umělcem či designérem v jeho ateliéru. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na hello@origoo.cz . Uděláme pro vás, co je v našich silách.

Mohu mít jistotu, že je dílo pravé?

Ano. S umělci a designéry spolupracujeme přímo (tzn. že díla k vám putují rovnou z jejich ateliérů a dílen). Všechna díla jsou signována autorem. Pokud máte zájem o osobní návštěvu ateliéru umělce, prosím kontaktujte nás na mailové adrese hello@origoo.cz . Uděláme pro vás, co je v našich silách.

Jak se určují ceny děl?

Výsledná cena je záležitostí domluvy s autorem, který má hlavní slovo při jejím určování. V ceně je vždy zohledněna např. velikost díla, použitá technika, či kvalita materiálů. Hodnotí se také jedinečnost a výstavní historie konkrétního díla. Důležitá je výstavní minulost autora, jeho vzdělání, vliv má ale také zastoupení ve veřejných či soukromých sbírkách. Zkrátka, čím vyšší úroveň autor má, tím vyšší jsou ceny jeho děl.

Je možné si umělecká díla koupit jinde než přes Origoo?

Díla, která prodáváme skrze online galerii Origoo si jinde koupit nelze. Na díla, která jsou u nás nabízena k prodeji mají umělci s naší galerií uzavřenou smlouvu o exkluzivitě. Ta zaručuje, že je konkrétní dílo k mání pouze u nás. Tato podmínka se ale vztahuje pouze na umělecká díla - designové produkty se většinou vyrábějí ve více kusech a mohou být prodávány i na dalších místech.

II.

Jak dlouho budu na objednané dílo čekat?

Vámi objednané dílo dorazí do 10-ti dnů ode dne připsání platby na náš účet (pro objednávky v rámci ČR). Pokud se jedná o designový kousek vyrobený na zakázku, může se čekací doba lišit (vždy ji naleznete v popisku produktu). Pokud máte specifické požadavky na způsob přepravy nebo čas doručení, napište nám je a my se pokusíme je vyřešit k vaší maximální spokojenosti!

Co mám dělat pokud dílo přijde poškozené?

V případě viditelného poškození zásilky při přebírání je zákazník povinen tento stav a rozsah poškození popsat v "zápisu o doručení" nebo "zápisu o škodě", který má k dispozici kurýr, jež zásilku doručuje. O jakémkoliv poškození díla je zákazník povinen nás neprodleně informovat na e-mailovou adresu hello@origoo.cz. Reklamaci zásilky uplatňuje společnost Artjungle s.r.o jakožto příkazce.

Je možné sloučit více poštovných do jednoho?

Bohužel, sloučení poštovného není možné, jelikož se díla nachází přímo v ateliérech umělců nebo designérů a odtud jsou také individuálně přepravována k vám. Poštovné u uměleckých a designových děl nad 2000 Kč je po ČR zdarma. V případě objednávky více děl se počítá doprava za každé dílo zvlášť.

Jak mám postupovat, když po doručení díla zjistím, že se mi nelíbí a chtěl/a bych ho vrátit?

Pokud nastane tato situace, můžete dílo bez udání důvodu do 14 dnů ode dne dodání vrátit a my vám následně pošleme peníze zpět. V tomto případě postupujte podle Obchodní podmínky.

Co vše je zahrnuto v ceně dopravy?

Cena za dopravu zahrnuje vyzvednutí vámi vybraného díla v ateliéru umělce/designéra a jeho doručení přepravní společností na vaši adresu. Cena za dopravu je při koupi uměleckého díla a designového předmětu nad 2000 Kč v rámci České republiky zdarma. Pro ostatní státy ceny podléhají podmínkám smluveným s konkrétní přepravní společností (viz dopravní podmínky). Všechna díla jsou při přepravě pojištěna tak, aby se k vám dostala v perfektním stavu.

Mohu změnit čas dodání díla?

Když od nás dostanete informační email, že je dílo odesláno, je čas jeho dodání na přepravní společnosti. Konkrétní čas je tedy nejlepší domluvit přímo s přepravci. Kdybyste měli konkrétní požadavek, prosím napište nám ho do poznámky k objednávce, nebo na e-mail hello@origoo.cz.

Mohu zrušit objednávku?

Pokud byla objednávka vytvořena omylem, můžete jí co nejdříve zrušit a to pouze v případě, že nebyla dosud předána dopravní společnosti. Pokud byla zásilka nebo její část již odeslána, je třeba řídit se postupem pro vrácení objednávky.