Přestože jsme neměli možnost vidět všechny ateliéry, tak za celkovou instalaci jednoznačně získává palec nahoru student Adrian Altman, který stají za krabicovým polepem všech stěn ateliéru Malířství III. Josefa Bolfa a Jakuba Hoška společně s Nik Timkovou. Adrian v ateliéru vytvořil správnou trash atmosféru homeless krabicových příbytků a na stěnách vytvořil vyřezané niky, do nichž byly nainstalovány klauzurní práce. Krabicový karton oblepil vystavené objekty Dávida Černaťského a Nikol Lourkové včetně plazmy s videoartem Adiny Šulcové.
Dalším instalačně pojatým ateliérem bylo Malířství I. pod vedením Roberta Šalandy a Lukáše Machalického, kteří do prostoru nainstalovali několik subtilních bílých sloupů, mezi které byly zavěšena plátna a objekty. V tomto ateliéru byly nejsilnější práce Elišky Konečné, která své vycpávané objekty nově pojímá výraznými barevnými přechody.
V ateliéru Malířství II. Vladimíra Skrepla a Jana Šerých nás nejvíce zaujaly práce Matyáše Maláče, který svou tvorbu proměnil do syrových, depresivně pojatých nánosů lepkavého digitálního trashe, který je zejména v jeho nových závěsných objektech zalit do pěnovo-silikonových kapsulí připomínajících tlející zbytky stromů utopených v ropné laguně...